onsdag 12 november 2014

Tankar


Vad mycket det kan hända på en DAG!

 En hel del KÄNSLOR kom bara upp!!!!!
Det skulle ut!!!
 Sorg!!!
 






           Kära  Moder jord!!!!

             HJÄLP MIG!!!! 

        Rena mig kände jag!!!!!!






VAD jag BAD!!!!









                                                             VAD HÄNDE!!!!!!!
                      
Jo!!! Jag fick TÅNG mellan tårna!! ha ! ha!
Skämt och sidor!

 Snacka om svängning!

Jag fick ett jättehärligt meddelande positivt!
 Men det vill jag behålla för mig själv  känner jag.

 Men ville BERÄTTA att vad BÖN !kan hjälpa till och förändra på en kort sekund.
 Nu var det ett efterlängtat budskap som jag väntat på i flera ÅR!

Ja ... Jag blev både matt o paff! o förstås LYCKLIG!!




                                                      Fotograf Micaela Waldetoft
                                                    Blogg artbymicaela.blogspot.se/

                               Smycken av Liselotte Klingener Silversmycke & Design