måndag 22 december 2014

Vernissage


                          Så här vänner! såg jag ut på VERNISSAGET jag hade förra veckan!!!

                                                     I all ENKELHET!!! fniss!

                                  Tycker det är viktigt att veta var man har sina rötter!! 
                                     Så eftersom jag är van med höns sen barndomen,
                                        så fick det bli lite symbolspråk  med fjädrar.

                       Sen ÖRHÄNGET är en SOL som ska lysa över hela MODER JORD.
                     Det som blänker i håret ska vara stjärnan i Betlehem (kommer det till mig )
                                                      som ska LYSA över er alla.

                               Tack fina Akademibokhandeln DETTA GJORDE VI BRA!!
                                                  En  speciellt plats för en vernissage.                                                         Kraaaaaaaaaaaam på er !

                                     ( Tack att ni tittar in på min BLOGG!! Tack !)




                                                    Fotograf Mickaela Waldetoft
                                                    Blogg artbymicaela.blogspot.se/