onsdag 28 januari 2015

Tankar






                        
  En STJÄRNA här är!
                             Lycklig att ha den här
                         Lysa för mig vart jag än är.
             Tacksam för gåvor som jag bär på här.



Dansens virvlar under stjärnans glans jag lycklig så är.


Opps!!!
Ja! jag ÄLSKAR GLASS! så vet ni det.
Även en STJÄRNA bör  falla!! ut i vila o landa bland ängar o hagar.


                     Åh!! Sa JAG något DIVIGT nu?! att JAG skulle vara en STJÄRNA STAR!!??
                                                        Det vet jag inget om !
                                  Men MAMMA brukar säga att JAG är HENNES STJÄRNA!
                                 Så har MAMMA sagt det! Så är det så. vad jag vet  fniss!!


                               HA! HA! HA!..Humor är VICKTIGT att HA ! på MÅNGA plan.
                                              Kan lätta på  svåra situationer om så är.
                                    Då!!! kan man bli en STJÄRNA om det vill sig väl.



Vad det något mer  jag tänkte på?! Jo! HATTAR!!  o MÅLERI !!ÄLSKAR jag ju!
( En och annan ladugårds vägg  o duk har man ju målat i sina dar)



 NATUREN  o MUSIKEN från dessa Två.!
TONER som LÄKER i KROPP O SJÄL.

En MIDDAGS VILA för ALLA !!!!
På gräs o på berg, skulle nog ge samhället en
STOR tjänst för att inte stressa  ihjäl.






En ALLVARLIG sida har även jag med.! STRESSAT i UTBRÄNDHET!!
 Så hela SYSTEMET  sa STOPP O BELÄGG!!  så JAG VET HUR DET ÄR.

men att ÄNDRA sina TANKAR hjälper lite till .
 en FÖRÄNDRING  så hjälper naturen sin gång. ..GE EJ UPP!!!
Stanna till o ge dej mer kärlek till dig själv o be om hjälp! från Jorden o Himmelen.Vinden  Elden
Ja alla ELEMENT: Vi har alla våra vägar att gå.
 Men att TRO på NÅGONTING kan HJÄLPA SÅ MYCKET TILL kära vän!!!
                                     Namaste!



                                Men nu  KÄRA FAMILJ NI I VÄRLDEN ÄR FÖR MIG!

                                           Se DIN STJÄRNA inom dej som DU är !
                                  Se på HIMLEN där LYSER ÄVEN EN ANNAN för DIG .

                                             Vi alla kan LYSA TILLSAMMANS !
                              ÅH VILKEN STJÄRNHIMMEL DET SKULLE BLI DÅ!
                            HJÄLPS VI ÅT  så skulle vi må så VÄL o få MERA FRED O FRID
                                                                       på
                                                       VÅR MODER JORD.!

                                               Ha en KÄRLEKSFULL DAG alla NI!!





                                                      Fotograf Micaela Waldetoft
                                                     Blogg artbymicaela.blogspot.se

                                    Smycken Liselotte Klingener Silversmycke & Design