fredag 17 juni 2016

Kärlek! Fira!


Jo!... Jag är såååå GLAD  !
  För jag har fått en möjlighet att få måla någonstans.
Var ? o När? o Vad? o Hur?
Det kommer NI att få VETA senare.
Lite hemlig måste man vara ibland. 

                                     Så Jag kommer att vara FOKUSERAD ett tag framöver.
                                            Det ÄR SÅÅÅ STORT för MIG det HÄR!!
                                                          Så Håll tummarna för mig !
              Klart jag sticker in näsan ibland till er här på min blogg  o säger ett litet hej ibland . 
                              Men  då vet ni ! Vart jag är någonstans . Ja nästan iallafall fniss!
             


                          Lite FÖRBEREDELSE har det ALLT VARIT inför DETTA STORA!

Så NU måste jag VILA för jag  känner fort av min sjd, Så därför får det bli lite SPA VILA.



                                                                          Kram o Hej!



fotograf mickaela waldetoft

#evjaåsa #uddevallacity #konståsa #skapande #världen #spa #konstnärinnanåsasvenssonua
hemlig #mamma #framtid #utveckling #turist #njuta #medicin