onsdag 21 december 2016

Bonusbild



                                                              Här är min älskade Atelje!
                                                                      Mitt vardagsrum!

                                              Tar en liten paus för att fotografera detta
                                              så ni ser hur jag  arbetar o hur det ser ut där jag                                                                                                  skapar mina kärleksfulla tavlor.
                                                           MINA BARN kan man säga.
                                                             Sköt om er där ute  alla ni!
                                                                            Kram!

#konstås #evjaåsa #skapa #atelje #penslar #inspiration #design #kreativ #hatt #akkryl #pensel #inredning #palett