tisdag 5 december 2017

Åsas RIMSTUGA





                                                                Åsas RIM STUGA!

                              Behöver ni någon hjälp med något rim till era Julklappar
                              så  är ni varmt välkomna att höra av er till mig på mail..
                                                          asa.a.svensson@gmail.com

Först kontaktar ni mig med vad det är som ska  ges bort till o dennes namn
 o ert namn o
Sen betalar ni på  mitt konto Sen  när jag fått pengarna får ni Rimmet.
Priset är 40 kr /paket

(Detta är ENDAST inom Sverige eftersom jag är inte så duktig på engelska.)

                                                                  VÄLKOMNA!

                                                                     Hoe Hoe!

#rimstuga #uddevalla #konstnäråsasvenssonuddevalla #rim #julklappar #kärlek #kreativ #glädje.#julstämning