fredag 22 juni 2018

Midsommar


 Underbaaaart !! Jag har upptäckt schafen !!!!! el hur det nu stavas . Jag är ORDBLIND.
 Men jag bryr mig inte om det . JAG ÄR LYCKLIIIIG !!!! En ny värld !!!
Samt att jag tänker o känner alla dom som har drabbats av en sjd vad det nu är.
 Det har jag gjort.
Att leka o ändå känna en KVINNLIG FÄGRING att man kan vara vacker såhär om ni förstår vad jag menar. ?
Män som Kvinnor  vad som än händer i livet.
 Pust ! Nu tappade jag bort orden ..............................................................
 Gör så gott ni kan o gör som jag lek med en schaf el hur det nu stavas.
Skaaaaapa!!! Våga pröva sig fram.
 Kram på er alla därute .
 Fortsatt fin helg!
Åsa

#midsommar #konstnäråsasvensson #schaf #modist #skapa #kreativ #passion #huvudbonad #kärlek #love
 #upptäcka #konstnäråsasvensson