söndag 1 mars 2015

Tankar


                                     Ja lite LÄNGTAR JAG ALLT EFTER VÅREN!!!!!
                                            ( -sa hon med en bestämd min fniss!)

                                          Då blommar man ut som  med NATUREN!
                                                               Man NJUTER! Busar!                                                                                       
 Cyklar ,  Bara är !
         
                                 







                                                          Sen vill jag RESA!!!



                                                              Vågar jag det?!
                             Har ju inte gjort det på ca 22 år någon längre sträcka .Finland ifjol!!
                                                                     Toppen!! 

                                                           KLART jag VÅGAR!





                                             MAN ÄR JU BONDTÖS  FRÅN EVJA!!!


              JA JA JA så  kom ner lite på jorden nu va!!!

                       Behöver ju inte ta i så du spricker!!!!!

















 Nej men det är skönt i mellanåt att få sträcka upp sig lite.


                                Sen blir det Bröllop!!!! Mitt???? Nej ! Inte vad jag vet fniss!


                                         Till våran PRINS CARL-PHILIP O SOFIE!


                                                                   Musik, vila.


                                                        KÄRLEK TILL LIVET!





                                             Ja BOBBY !! Till dej med förstås!!


                                                           Skratta o gråta!


        Dansa o Måla!




Men VÅREN  ÄR INTE HELT HÄR  ÄNNU.

 Så lite tålamod till så

 Tids nog kommer VÅREN.



Fotograf Micaela Waldetoft
Blogg artbymicaela.blogspot.se

Smycken av Liselotte Klingener Silversmycken& Design