söndag 15 mars 2015

Tankar


                                     Vilken RESA jag har gjort under denna tiden sen -95
                                                         Ur mörker kommer LJUS!

                         En blogg som jag inte vågade skriva i början eftersom jag är ordblind .
              Men jag har över vunnit så mkt genom denna blogg o jag bjuder på om det blir lite fel.
                                           Man är inte mer än människa. eller hur?



                                 Jag vill ge tillbaks till livet igen, vad livet har gett till mig.
                                               Genom min konst o musik. o mitt skapande!

                                                          ETT STEG I TAGET!!
                      Vi alla har något att ge vad det än är. Tid, Mat, Kramar, Pengar. Husrum.
                                                             Listan kan bli lång .
                                        Men alla har något att ge  till någon annan själ!.


                                                       Så tacksam!!! Är tacksam!
                                         Något jag försöker tänka på varje dag som går.



Tack hela världen för er värme o kärlek !


                                  Detta med att kunna  ha en utställning är så fantastiskt . !!
                                         Men lite darrigt och nervöst ,är det allt ha ha.
                                                             Men så ska det ju va.

                                                              Får ta lite vatten!!!

                                                                 KRAAAM!




                                                     Fotograf Mickaela Waldetoft
                                                  Blogg artbymickaela.blogspot.se/