söndag 20 september 2015

Evja



                                                          HEJ PÅ ER IGEN!!!

                        Nu är jag hemma från EVJA FOLKETS HUS KONSTHALL!!!
                                        Så glad o nöjd . Hade fiskedam för VUXNA!!
                                                Den var poppulär!!! Fika o så tavlor .
                    Mina släktingar från Tönsberg i NORGE kom över dagen!
                                                ENDAST FÖR MIN SKULL!!! 
                                                          DET ÄR KÄRLEK!!!
                                                       ock MÅNGA ANDRA
                           SOM BETYDER VÄLDIGT MYCKET FÖR MIG ATT DOM                                                  KOM  så fick  vi MÖTAS!!! Tack goa ni!! ock  alla ni andra naturligtvis !

                                                 Är så RÖÖÖÖRD ÖVER HELGEN!
                                     Så det är inte klokt fast man är trött o glad !. 
            och fattar ingenting av känslan av har jag drömt eller har jag haft utställning???! 

                                                     Återkommer när jag landat lite mer !

                                                        Jätteglad o stolt på många sätt!!