måndag 28 september 2015

Specialtavla


                  Här är en SPECIALTAVLA som jag fick visa för er som en kund hade speciellt!

 Jag får till mig i stunden vad det ska bli eller iallafall under tiden jag arbetar fram motiven.
                                                                 med hjälp av änglarna.
                                                   En gåva jag är väldigt glad o tacksam över.
                                      Kunden blev väldigt glad och nöjd och det blev jag också.
                                Jag visste ingenting om kunden mer än att jag  fick lite vink om en färg .
                                                    Sen tackade jag o fick till mig resten  Tack !

                                                                               Såld!