tisdag 6 oktober 2015

Henning Mankel



                                                  HENNING MANKEL har somnat in!!!!

                         Han var min gamla chef på KRONOBERGS TEATERN I VÄXJÖ
                                                          (som länsteatern  hette då!!)
                                          Fick se en löpsedel på en bensin tapp sent i em idag!
                                          Jag blev så chockad!!! Fast jag visste att han var sjuk.

                                      Vila i frid nu HENNING !o tack för allt du lärde mig i
                  TEATERNS VÄRLD på det  PROFESSIONELLA PLANET o  ALLT  DIN
                                                       Strävan för  orättvisor i världen!

          TUSEN TACK  för att du TRODDE PÅ MIG o ANSTÄLLDE MIG PÅ TEATERN !!
                                       
                                           Ett STORT STEG I MIN UTVECKLING!! Tack!
                                                                             Kram!