lördag 3 oktober 2015

Specialtavla





                                 Ännu en Special Tavla jag gjort till ETT PAR denna gången.
                                         Det har tillkommit en ängel ovanför det stora ljuset.
                                      
                                            Den var så roligt o mkt kärleksfullt att göra  denna.
                                      Det är det  ALLTID när jag ska tona in till en Special tavla.

                         Detta paret är så mysiga, så då kan det inte annat bli än en fin mysig tavla.
                                          Tack för att jag får visa era specialtavlor på min blogg .!
                      DET ÄR SÅ VIKTIGT FÖR MIG ATT FRÅGA FÖRST OM DET ÄR OKEY!
                                                                ATT  VISA RESPEKT!
                                                         Ha en fin kärleksfull HELG alla ni !
                                                                              KRAM!

                                                                                 Såld!