fredag 5 augusti 2016

Mortens Krog i UDDEVALLA

Hej ALLA!!!!

Nu har jag MÅLAT klart!
Nu kommer jag att berätta för er vad jag har haft för mig ett tag.

Jag får möjligheten att få ha 1 st TAVLA till FÖRSÄLJNING 
MORTENS KROG I UDDEVALLA!
Det kommer att vara så framöver att  vid varje försäljning,
 kommer det att hängas upp en ny tavla.
Jätteroligt!

Deras Nya Pub & Resturang. kommer att öppnas igen efter en allomfattande renovering
 i SLUTET av AUGUSTI!
  Jag har gjort en SPECIAL DESIGNAD TAVLA till DOM
 o en annan tavla till deras inredning.

Så ROLIGT o SPÄNNANDE o lite Nervöst har det varit.
Så TACKSAM att fått denna möjlighet.

 Så VARMT VÄLKOMNA dit!
För att både NJUTA av
 KONST , GO MAT O DRYCK & MUSIK.
Kram!





#mortenskrog #uddevallacity #konståsa #kärlek #skapande #glädje #evjaåsa penslar #mat #resturang
#uddevallacity #konstärinnanåsasvensson #hatt #åsaskonstomusik #akryl #collage #musik#dans