onsdag 31 augusti 2016

Mortens Krog


        Idag Ons den 31 aug börjar MORTENS KROG sin öppning i  Cafe &Resturang fullt ut.
                                    Öppningstider är Varje dag 11-23....Fred-Lörd  11-02

                        Ta samtidigt att titta på min konst som jag har specialdesignatmålat 
                                                            till Mortens inredning.
                                            Jag har 1 st Tavla till FÖRSÄLJNING DÄR.!

                                       Läs gärna på småtavlan bredvid den stora bruna tavlan.
    Där jag beskriver lite hur o vad jag tänkte när jag skapade denna specialdesignade tavla. 

                              Samt en liten tavla bredvid försäljnings tavlan där det står mer inf
                                                   om  namn på MIN BLOGG.
                                                FACEBOCK Åsas Konst & Musik osv
                         Försäljningen går genom mig. Mail asa.a.svensson@gmail.com.

                               Denna TAVLA är till FÖRSÄLJNING på MORTENS KROG.

                                                                          Collage!
                                                                   Akryl + tillbehör
                                                                       57 x 97 cm                                                                                                                    Pris 2.200 kr
                                                                    VarmtVälkomna!


#uddevallacity #konstnärinnanåsasvenssonua #skapa #collage #evjaåsa #konståsa #hela #mortenskrog #caferesturang #uddevalla #fika #mysa #penslar #mat #umgås #försäljning #tomynilsson #unosvennungsson #kotte # glädje #petterstordalen