torsdag 30 november 2017

Ljus Drottning Diva


                                                                           Till SALU!!

                                               En Ljus Drottning Diva istället för en JULGRAN.

                                         Ni har henne i flera år ock inget barr så långt ögat kan nå.!
         Jag har skapat henne intuitivt o nu vill hon komma hem till någon i JUL!
     Eller till julskyltning, Hotell ,Entreer till Företag. ja hon passar överallt.

                                                                          Pris 3.200 kr
                      Ni har henne i flera år  det kan man inte med en julgran som barrar nästan så fort                             man ställer in dom i rummet samt att ni inte behöver vattna henne mer                                                       än kärlek förstås men det räknar jag ju med att ni gör . fniss!
                          Den RÖDA duken som hon står på är ej till salu.

                                     Ni får hämta henne hos mig i Uddevalla på Västkusten.(Sverige)


                 Vid intresse av köp så kan ni nå mig på min mail asa.a.svensson@gmail.com

                                           Hon strååålar som en  STJÄRNHIMMEL!!
                                                                       HOE! HOE!

#ljusdrottning #konstnäråsasvenssonuddevalla #design #intuitivt #julstämning #julljus #hotell #företag #uddevallacentrum # hoehoe #stjärnor #sensitive #kreativ #healing #julgran # julkulor # glitter #julbock #rosett #chrismastime