måndag 27 november 2017

TACK!



                                                                      Tack alla ni !
              Som gav mig så fina ord om mitt skapande o min intiativ  till Hattpromenaden
          att våga bära hatt alla hattälskare som har hatt hemma men ej vågar gå själva
                                                  i vår lilla stad  och om min konst igår.
                     Alla ni som var inne från alla världens hörn o tittade här på min Blogg,
                                            Fb  Instagram  då jag  var Gästbloggare igår
                                               hos en känd Medium Esmaraldas blogg.
                                                   Värmde mkt o stärkte mig i hjärtat.
                                                                         Tack!





 #julkort #ljusdrottningar #hattpromenad #uddevallacentrum #konstnäråsasvenssonuddevalla #love
#art #kreativ #kärlek #jul #hatt #våga #chrismastree #lights