tisdag 22 juli 2014

Bonusbild



                                                 Ja nu är det lite annat än målning.

                       Hitta denna på loppis för ca 20 kr . Köpte lite spetsar o knapp hade jag.
                                 Allt blev till summa i svenska kr ca 45 kr bra va??!!!

                                                         Så denna lilla väska bär


                                  jag när jag går på trettondags bal på operan i Göteborg.
                   Hela 3 ggr har det blivit nu och då bär jag min mors långklänning med stolthet!
                          Klänningen är över 60 år!!! Hon har haft ute den och vädrat varje år.

                                         Är det inte underbart så säj?! Så lycklig!
                                      Att en dag kommer hennes dotter och säger
                                    att hon ska gå på hennes första bal och då själv,

                                  Men har ingen klänning. Men! det har jag säger hon!!!
                                                   Visst är den väl vacker!!??
                             Tack mamma! för att du ej hade slängt den eller gett bort den..

                                    Tänk vad lite man kan göra för det ska bli så stort.
                                                         Det behöver ej kosta så  mkt.!
                                 Börja  att använda fantasin! Bra för hjärnan bla också fniss!!