torsdag 11 september 2014

Bonusbild


                                                                                                                                                                      
                                         
                      Lys på mej SOL!
                              LYS!
                Vill NJUTA  mer av dej !
               Lys KLARARE på min väg.              

                    Jag är en del av dej!                  
               Vet att Du finns där för mig.
       
                   Skiner över mitt väsen!
            Du stärker mej och alla omkring,
                      Bara så du vet det.

                   Din värme behöver jag!
                 Lys! Lys! så strålar vi ihop.                                    
                    Det blir SOL klart!





                     Nu !!!
Ser jag dej med nya ögon!
Du har funnits där även bakom molnen.

 Tack för att du visade mej det här.!
 Du BETYDER så mycket.
KLARARE än så här kan det inte bli.
           



                                 

                                              Även  jag vill lysa för dej  imellanåt.!


                                                              Tack min vän!




                                                      Fotograf Micaela Waldetoft
                                                      Blogg artbymicaela.blogspot