söndag 21 september 2014

Bonusbild


                                                                                                
                                                       Känner ni igen mig?!  
                                                      14 år gammal tror jag .
                         
                                                       Bondtösen från EVJA!

                                      Naturlivet på landet . Kört in det sista hölasset !
                                            Måste firas med att fotografera tyckte far.

                                               KONST...gödsel kördes också ut.
                                     

 
                                                                IDAG! fniss.
                                             (uppstassad endast för fotografering)

                             Morsan trodde jag hade skaffat en" katta..."(katthona)
                         Nej men mamma!!- Det är ju en fjäder som jag vifftar med.
                - Ja nu ser jag . - Ja för jag har ju inte hört att du har skaffa dej en "katta"!
                                   Ha Ha urgullig kommentar!.Älskar dej mamma!
   
                                         Man kanske ska sprätta iväg som en höna!
                                         In i den här dans stilen som man är klädd i?
                                Där alla spänner upp sina fjädrar bland tuppar och höns.
                                                     För att visa sin kam o charm.
                                          Hoppas ej att någon ska  hacka på varann ,
                                   Utan kackla gott ihop o njuta  av att vara i en grupp.
                                                          Höna som Tupp!





                                                     Fotograf Micaela Waldetoft.
                                                  Blogg artbymicaela.blogspot.se/