fredag 19 september 2014

Bonusbild m dikt av Åsa S Sept 2014 nr 26

 



               Dans skor från barnsben och uppåt.
                             
               Att få dansa med  en Ängel som du!
               Är så himmelskt och  njutning som bara är.

               Jag njuter att få vara i dina armar.
               Sväva runt en liten stund i det blå.

                              Jag ÄLSKAR!
                 Jag ÄLSKAR det här med DANS!
                 Jag ÄLSKAR att dansa  med dej.

                                               
                                                               
               Få sväva runt på små moln om så är.
              Över dansgolvet när man får dansa
                           med en ängel som du.                                                    

                                                                    Det Här och det Är en KONST.. Verk!
                                                                    Ja man kan även få värk!
                                                                         Men då är det nog mer skoskav.
                                                                         Skor som kanske ej va så bra ändå. fniss!


                                                                             Tack ! Ja jag tar gärna en dans till!
                                                                                                 Jag hinner!
                                                                          Bussen går inte förrän om 2 timmar........



Fotograf Micaela Waldetoft
Blogg artbymicaela.blogspot.se/