fredag 31 juli 2015

Havet!



                                          Var och fiska idag kl 06.00 första gången i år!

                            Det blev en NÄBBGÄDDA Två andra fiskarna tappade jag .
Den TREDJE  var en halv meter mellan ögonen ,så det var svårt att titta djupt in i ögonen på honom  så stor va han fniss!. Sen hade jag ju ingen ,så stor stekpanna att lägga honom i så det var nog bra det som skedde fniss!!
 Nu va jag allt  bra rolig va???!!!! fiskarhistorier ska man ju småljuga  har jag lärt mig  på livets resa......

                                 Det var iallafall väldigt skönt att få VAKNA UPP med DAGEN !

                                                      HOPPAS ni vill NAPPAR PÅ iallafall!
                             att komma till min KONSTUTSTÄLLNING DEN 19 E SEPT

                                                     Kl 10-17 I EVJA Folkets Hus
                                         ( Ligger mellan Dingle - Bovallstrand vid en insjö.)

                                                                     Så välkomna !!!