torsdag 9 juli 2015

information




                                                               TITTA HÄÄÄÄR!!!!!

                                                         Vilka fina NAGLAR jag har!!!
                                        Har förlängt mina naglar. Har aldrig gjort tidigare,
                                                             Har bitit i alla år o så NU!!!
                                           Man känner sig så kvinnlig och sånt är viktigt.!
                              Även att man är fin så kan det få kännas lite extra att få uppleva det.
                                       Om man som jag har bitit på naglarna i hela mitt liv.


                                           Nu börjar det bli KLÖS i ÅSA sakta men säkert.
Har inte mått så bra den sista tiden, mkt kan  hända i livet som man  måste  reda
 Nu så börjar min kreativa.
Sakta vakna upp sakta igen.
 Har många projekt på lut och jag lovar ni får veta  steg för steg  i min
 utveckling.

Så idag blev det spontant att klippa mig och då nya naglar. Ja vilken Julafton!
Plus att jag har investerat en skrivare . Tack tack tack !!!!

 Nåja! Ville bara visa mina fina NAGLAR .
Livet går upp o ner. Hoppas att ni VILL FORTSÄTTA FÖLJA MIN HEMSIDABLOGG!?

                                                                       KRAM PÅ ER!!!