lördag 29 augusti 2015

dikt o fullmåne



                                                              Här LYSER SOLEN!
                          INATT kommer även MÅNEN  att vara FULL av sin  strålning klar.

                KÄRLEKSPAR  SOM FINNER VARANN ! kyssas, kelas o hålla varann i hand!
                                       Öppnar sitt hjärta o tänder en liten glöd av hopp!
                              Tittar djupt in i varandras ögon o smälter  i kärlekens  heta eld.

                                                   Jag vill vara med dig inatt min vän!
                                            Kommer du till mig  om jag öppnar min dörr?
                                           Lova att ej såra mej då,o Var rädd om mitt hjärta !
                                                  För Jag orkar ej  ta emot mer törnar  nu.