onsdag 26 augusti 2015

Evja


EVJA FOLKETS HUS!!!!!



    








 Min BROR hjälper mig med att sätta upp skylten ikväll till utställningen den 19 e sept.
                    Lite pyssel var det allt! 
              Fick åka till min andre BROR o höra om han hade några skruvar som passa ! 

     En annan granne bredvid folkets hus , fråga om vi behövde hjälp. TACK! behövdes ej .
                             Man var så fokuserad att man knappt kunde ta någon längre pratstund.
                            Men gud vilken kärlek !Att man bryr sig om varann.Helt underbart!!!

                                     Tar allt längre tid än man tror när man ska fixa någonting..
                                            Jag ÄR SÅÅÅÅÅ LYCKLIG SKA NI VETA NU!!!
                                                                    Gott att ha familjen!

                                          Jag är så stolt att jag ska göra detta en andra gång.
                       Så att mina föräldrar  o de övriga i familjen kan vara med minst en gång til
                               när jag besöker  EVJA med en Utställning och ni med förstås!.

                                                  Ser ni DANSBANAN längst upp till HÖGER?!
                                            . Det är mycket kärlek i luften !! Fullmåne på Lördag.!
                               Klart jag är trött nu  men jag får vila  så gott jag kan . 
                                      Det ska bli väldigt roligt. Så när den dagen kommer är jag på G!!!

                                                            
                             Varmt välkomna nu till EVJA FOLKETS HUS den 19 e sept kl 10-17
                                                   Ha en kärleksfull dag !