måndag 9 november 2015

Bonusbild







Jag ser DIG SOLEN!
Jag ser DIG rakt in i ANSIKTET!

 Finns det något VACKRARE ? 
Ja säkert gör det det, men NU !

är det det HÄR jag Gör MED DIG !
SER PÅ DEJ SOLEN .
Jag SER DIG!!!

Jag blir så varm o lycklig .så du vet det.
VARM O LYCKLIG INOMBORDS!




Jag luktar o känner dej NATUR!
Jag smeker DEJ  med MIN HAND på din BARK. o tar in HELA MODER JORD I MIG.
ÄLSKADE MODER!! Vad gör vi med DIG??? o OSS SJÄLVA inklusive mig själv.
Förlåt!...FÖRLÅT!!!!
Ska SKÄRPA MIG o ta mer ansvar  för det jag kan göra för dig o för mig själv.


                                                    IDAG BLIR DET UT I NATUREN !
                                         SOM ÄR EN DEL AV HIMMELEN FÖR MIG.

                                                         Det  har vart för lite med det..
                                                                       Men NU!!!
                                                     På med SKORNA O PROMENERA  UT!!!.
                                                                      HALLELUJA!!

                    (älskar denna bild som Micaela har tagit . ser ni glorian ovanför mig? fniss)

                                                    #grandmothers #vårnyavärld #naturåsa
                                                            Fotograf Micaela Waldetoft
                                                           Blogg artbymicaela.blogspot.se