fredag 20 november 2015

Bonusbild

                                Skratt förlänger LIVET! Ja MUNNEN med fniss!!!

                                                      
                                                     OJ!!! EN HAND I GLASET!!?????
                                                                VEMS ÄR DEN?????
                                                                          HJÄLP!!!
                                                                          Nämmen!!!

                                                           Det ÄR JU MIN HAND!!!
   -ÅH!!! Åsa!! Det är ju jag  Mickaela!(min fotograf) som tagit kortet på våran fest igår ju!!
                                               Jag Busar ju lite när jag fotar ju! Det vet du väll?
                               - Ja men det var ju så länge sedan vi både sågs o att du fotade mig.
                                            så jag glömt bort hur bus tokig underbar du är fniss!
                                                                     -åh vad go du är!
                                        -Lillemor(vår väninna)var också med på kalaset!
                                                                       - Ja det var jag.
                                                                 -Åh vad kul vi hade det!!!!!
                                                                             - Bus kul!!!



             

                                               Fotograf Mickaela Waldetoft
                                                             Blogg artbymickaela.blogspot.se

                  #fest #åsasvensson #konstnärinnanåsasvensson #konstnär åsaua #fotograferingåsas
                                                                  #skrattåsa #änglaåsa #blomsterkrokenuställning.                       #julklappstavlaåsa #harmonixkonstnärinnanåsasvensson #minnastandvårdåsatavlor