onsdag 13 augusti 2014

Bonusbild



                                  ÄLSKAR!!!    Solnedgång!    ÄLSKAR!!!   Soluppgång!

                                             Med en kärleks Ros i min hand är den till.
                                         Livet,Havet,Hamnen i Uddevalla i bakgrunden.

                                      Här föddes jag och min tvillingbror på detta sjukhus.
                              Sen blev det livet på landet med kossor och allt som ingår i det.

                                                         Som barn skämdes man.
.                                                                    Men NU!!!

                                                  Säger jag med STARK STOLTHET!
                                                  Jag är en BONDTÖS från EVJA!!!!!

                                                  Fast man inte längre lever det livet.
                                           Utan har ibland lösnaglar och går i höga klackar

                                       Så är jag verkligen inte rädd för att slänga av mig det
                                            och få lite skit under naglarna och hjälpa till.
                                             Döm aldrig någon för vilka kläder man går i
                                            man har olika gåvor som ej  alltid syns utanpå.
                                   Man vet aldrig vilka livsresor den person har gått igenom i livet.
                                                                      Eller hur?

                         

                                                          Fotograf  Micaela Waldetoft.
                                                     Blogg. artbymicaela,blogspot.se/