söndag 6 december 2015

Cafe Blomsterkroken


2.a Advent



Jag är stolt, glad o lugn o känner mig tacksam att fått nå ut till så många av er där ute med mina kärleks tavlor o  vykort o får mkt tillbaks.! Tack för det fina ni!

 Över 45 utställningar har det blivit .
En ny VÄRLD ÖPPNADES för mig .  
Så fantastiskt!








            Störts av ALLT ÄR KÄRLEKEN!


Jag LÄNGTAR UT TILL  i VÄRLDEN att  se  en annan kultur o även sjunga min musik! Min konst o hela mig o andra djur o natur med det jag kan . 
I KÄRLEKENS ENERGI FINNS INGA GRÄNSER  bara MÖJLIGHETER eller HUR? 

Allt blir som det ska! .Många platser vill man besöka . 
Under tiden får det bli i tanken.

 Här KOMMER JAG tillsammans med MINA SVANAR SÖDERUT! För att  sen landa  o njuta som svan par gör. o även som grupp.
 En dag såg jag 35 st flyga iväg  ut mot havs 
o hela min kropp skrek VÄNTA PÅ MIG!!!

Kristallen den sköna! blänker  o glittrar i VATTNET där jag SIMMAR I universums HAV. Bland delfiner fiskar o HOPPAS  att DU vill FÖLJA MED MIG DIT  UT MED? 

NJUTER o ANDAS in LUFTEN som är FÖR MIG. o FÖR DIG LIKASÅ min VÄN!
 LEKA oss trötta o finna EN DJUPARE KÄRLEK  o BARA få vara med varann! 

 ELDENS FLAMMOR får mig att GLÖDA för LIVET!
 En PASSION Som jag ibland fått betala ett högt pris för.
 För jag vill LEVA O GE ALLT JAG BARA KAN TILL LIVET .

Jordens GRUND får rötterna mina ATT GRO o växa o BLI STADIGA  så jag  kan lyfta MINA VINGAR SOM  JAG HAR FÅTT AV GUD O
 se VÄRLDEN från en ANNAN VINKEL I DETTA LIV.!



                                                     HA NU EN KÄRLEKSFULL DAG!

                                                                            Kram!



#tankar #delfiner #resa#långklänning#kärlek# njuta# konst# vädret#element #livetsskola#art
#passion#love #buisnes#åsaskonstomusik #cafeblomsterkrkoken #healing #tankenskraft#art
#dikt#julstämning#julklapp #svanar #havet