torsdag 31 december 2015

Nyår Bingolotto

NYÅRSBINGOLOTTO i GÖTEBORG!

VILKET ÄVENTYR!!
FÖRSTA GÅNGEN JAG ÄR PÅ BINGOLOTTO!
Min bordskavaljer! Vi kände ej varann . 
Visade sig att vi båda buggar!!!  Kul!
Tack Erik ! för att du tog dessa bilder! Ja vilken Kväll!!
 JÄTTEKUL!!!
Verkligen ett minne för LIVET!

                               fotograf Erik Lindblad

                                                     Så får vi kramas lite också INGVAR!

Allt var bara så MAGISKT!!



Så fina MARIA!!
 Vi hade ett fint kort stort samtal på 2 min. 
Det är o kan vara så heligt o starkt o fint.
 Behöver ej vara långt .
 Det kan  ge så mkt ändå!



Vi har gemensamma kollegor Maria o jag. inom teaterns värld.

Änglarna ville verkligen ge mig  detta ock alla fina möten  jag fick här  dagarna i Göteborg. oj oj!!
 Finner inga ord . Allt var bara MAGISKT!
Jag sjöng faktiskt i lokalen efteråt för några o det stärkte mig . 
 Jag ska stå på scenen igen.





                                                             GOTT NYTT ÅR!!!

#bingolotto #nyår #marialundkvist #ingvarolsdberg  #festlighet  #åsaskonstomusik #teater  #lott
#hjul #spel  #stämning #kärlek #fira #kollegor #uddevalla  #harmonixua  #konstnärinnanåsasvensson
#uddevallacity  #uddevallakommun  #miljonhjulet  #orust  #finklädd  #magiskt #skratt #glädje
#raketer #kärlek #pengar #spänning #minneförlivet