onsdag 2 december 2015

Cafe Blomsterkroken Dikter





                        Åh !! Här är det ju!!!!

                       Cafe Blomsterkroken

      Åsa Svenssons UTSTÄLLNING vet ja!



Ja jag går väll in ock tittar lite o samtidigt tar mig en fika o beskådar dessa tavlor .

 Kom med in  ni också!!!









             



          Vad var det jag skulle säga nu??
          Glömde bort  vad jag skulle säga! Fniss! 
                    Jag nästan rodnar! 
           Mycket KÄRLEK ÄR DET!

    Det är på båda våningarna mina alster.


                         Jo !! Tänt var det här!!
                    Lyser upp som en blomma!
Man växer o gror o ser solen lysa upp för en där man står.
Tänk vad en böngrodd kan växa till ett mirakel som bara gud vet.

Inget stoppar livet. Med rätt näring, är inget omöjligt att ta sig fram, upp för eller nerför.
Ja livet är stort men skört ! 

I skapandets stund föds ett nytt liv vad det än är.
 Fantasins underbara värld, är en guldgrotta som man aldrig vill släppa ifrån sig någonsin i hela sitt liv,
 Men som ska visas upp så andra kan göra desamma av sin gåva dom fått, vad det nu än är.
 Vi alla är ett skapandets deg som ska bakas fram sin form
o njuta var dag om det går.
                                                                                                                                                                                                                    Pris 2.600 kr                                                                                          



# lampor .# utställning#natur #födelse #skylt #uddevallamitt.#åsaskonstomusik.#kärlek#tavla #teater
#kreativ #uddevallacity #kultur





Tack till!
Fotograf Evelina Thuresson