onsdag 23 december 2015

Året som gått!

Vilket år det har varit när man tänker till! idag JULAFTON!
                             Invigning till HALLMANS BOKHAND där jag sjöng o pratade lite.
Samt haft en tävling där i JUL att gissa antal vykort i en påse. mkt uppskattat.
                                                                                                                                                                 







 Hängt tavlor på Hallmans Bokhandel o sålt mina vykort där.



                                                 Utställningen med min Barndomskam  Liselotte klingener.



EVJA FOLKETS HUS mitt barnsdomsställe o så viktig plats för mig.!
 








Utställningen på CAFE BLOMSTERKROKEN! Uddevalla                   
                                         
                                                
                                                                  Modell på HARMONIX

                                       Ha en KÄRLEKSFULL GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!!!!!
                                                       önska jag er alla i HELA VÄRLDEN!!
                                          fotograf anki på harmonix
             



                                                    Spontan repetition  hos Harmonix
                                                    inför en spelning på ett 90 års kalas


                                                    NYÅRSAFTON BINGOLOTTO!!!                    
                                                                       Kram Åsa


#cafeblomsterkroken #hallmansbokhandel #konstnärinnanåsasvensson #harmonix #uddevallacity #uddevallakommun #modell #tävling #konst #art #fota #red #7dgr #hatt #evjafolketshus #fest#utställningar #kärlek  #världskärlek #bohuslänningen #harmonixua #harmonixkonstnärinnanåsasvensson #spelning
#kalasstämning