söndag 4 september 2016

GLICKO.ME intervju Mortens Krog


Ja Lite bilder  från den STORA dagen i FREDAGS på Mortens Krog.

Goa vänner ställer upp o fotar o godkänner klädseln inför kvällens händelser.
Aldrig haft en byxdress tidigare ej heller vit.
Nöjd o pirrig!

  


                                                                   
                                     Jag är redo!!!                   Nu BÖRJAR DET !! Följ med mig nu !

                                            Club Artist HÖSTPREMIÄR på Mortens Krog!.



                                                Goa varma kramar möttes av värdparet .
                                                    KOTTE O TOMMY NILSSON!
                                    När man kom till platsen . hm..... man blev varm i hjärtat.

                                                         -Sicke goe pöjkar! fniss

                                               Sen Goa härliga  Glenn "glicko"Andersson
                                              som fotade o gjorde intervjun om min konst
              (som ni kan gå in o se o läsa om på GLICKO.ME . länken finns i förra inslaget)
                                                                      Tack Glenn!

                                        Gäst ARTISTEN var ikväll UNO SVENNUNGSSON


Tack ALLA som GJORDE MIN KVÄLL SÅ FANTASTISK!
  ALLT FINT STÖD, KÄRLEK O KOMPLIMANGER OM KONST O ANNAT NI GAV MIG  TACK GOA NI!




#uddevalla #clubartist #kotte #evjaåsa #konståsa #skapa #konstnärinnanåsasvenssonua #musik #mortenskrog #dans #mat #helande #glädje #unosvennungsson #tommynilsson #teater #glickome