fredag 16 september 2016

Tossene Bygdegård



Välkomna till TOSSENE BYGDEGÅRD !
I SOTENÄS KOMMUN på Västkusten.

Söndag den 23 Okt Kl 16.00.
Inträde 50 kr
Då spelar ,sjunger läser jag mina egna dikter.
 Berättar om Teater tiden Med bla Henning Mankel som Teaterchef
 Även arb med bla KÄNDA NAMN. som Brita Borg. mfl.

Säljer mina vykort efter programmet  som är på ca 1 tim
Då finns det möjlighet att köpa kaffe o tilltugg efteråt o lite samtal med mig..
 Varmt välkomna!
Sprid GÄRNA DETTA !
 Vi ses!

 

I Tossene Bygdegård lärde jag mig dansa GAMMELDANS!
Åh vad jag har haft NYTTA AV DETTA !
 SÅÅÅÅ ROLIGT!!









                                                                     VÄLKOMNA DIT !!!

#tossenebygdegård #evjaåsa #konståsa #gammeldans #åsaskonstomusik.#love #vykort #henningmankel #britaborg #teater #växjö #fika #njuta #umgås #kärlek #världskärlek #healing

fotograf mickaela waldetoft