söndag 11 september 2016

Information


                                         Min KONST på MORTENS KROG  i Uddevalla
                                                      Som dom köpte  av mig till deras
                                          NYA CAFE & RESTURANG nu i Augusti -16.

       Kan ni se att det liksom ser ut  som en gubbe i hatt som tittar ut genom den lilla ramen?
                                                                  Fick se det nu fniss!

                                          FÅR INTE PLATS I MIN ATELJE LÄNGRE !
                           
                      Så jag får skiljas från mina tavlor för att få plats med nya alster.


                                   Gå in på min FACEBOOK Åsas Konst & Musik 
                           TITTA MER PÅ MINA TAVLOR JAG LAGT UT till FÖRSÄLJNING!


#atelje #konståsa #uddevalla #collage #mortenskrog #försäljning #art #kärlekstavlor #åsasgalleri #clubartist