söndag 4 september 2016

GLICKO.ME intervju Mortens Krog




Nämmen! 
Har du börjat nu GLENN att fota?

-Fniss!
 Okey! Då fattar jag ! Fokusering! fniss!

Min konst i bakgrunden.

                                                    Fniss!o FNISS!.... Kotte o jag fnissar! 
                                                                  Så gött de e å fnissa !

                                                                   Å så pratar vi lite!
                                                               Kotte ,jag o Tommy!

                                                 Å så små myser skrattar. vi Tommy o jag.


                                                        Så Glenn!Då va det klart!
                                           FNISSAT GÖTT IKVÄLL har jag gjort!
                                                       Tack ska du/ni ha för ikväll !

                                                Nu går jag hem o släpper ut " KATTA MIN"
                               Inte för att jag har någon katt . Men det är en väldig bra replik. fniss!

                                               Vilken HÄRLIG MAGISK KVÄLL!

                                                - Detta bliiir ett miiinne för liiivet"
                                                                      Tack o Kram!


#mortenskrog #konståsa #evjaåsa #tommynilsson #kotte #clubartist #skapar #collage #musik #fniss
#kärlek #umgås #fota #glickome #konst #art #världskärlek #uddevalla #uddevallacity