måndag 2 februari 2015

Hallmans Bokhandel


                                               Såhär såg jag ut idag vid NYÖPPNANDET!
                                                                        av 
                                               HALLMANS BOKHANDEL I Uddevalla!
                                             Några av mina tavlor var med och mina vykort!

                        Min mors KLÄNNING som är över 60 ÅR gammal hade jag på mig!
                     Brukar ha den på TRETTONDAGS BALEN på OPERAN i GÖTEBORG!!!
                       Kom ej dit i år , men nu fick jag använda den i allafall, UNDERBART!!!!


SJÖNG en special text endast för idag och höll ett TAL. 
Hallmans kom till 1838 o varit i samma Lokal!!!
 Fantastiskt!!!

                                       Ja sen blir jag ju ALLTID BLYG EFTERÅT!!!
                                                       Men det bjuder jag på!!!