torsdag 12 februari 2015

Sång



                                             Vill sjunga en sång jag har skrivit.
               Jag har ju gått igen en tuff o samtidigt en rikedoms resa på många plan i 19 år .
              Det finns alltid någon mening med saker o ting händer, både positivt o negativt.
     Vi är här för att lära oss o lär vi oss inte; så får vi gå om lektionen tror jag .
                                                         LIVETS SKOLA.!
                                                  Jag är så TACKSAM för mkt!!!
                                 Inget tycka synd känsla nu vill jag säga så är det sagt.!
                                                          Nu börjar jag !........


                      Vi glömmer så lätt bort, varandra !  Vi glömmer så lätt, bort varandra !
                 Vi rusar hit o dit o att stanna upp! NEJ! Det tar sån tid ! ja ska det  vara så?????
             na na na na na na........na na ..... ska det vara så ? ja ska det verkligen vara så???

                             Spring inte från dej själv nu! Spring inte från dej själv nu. 
                                       För livet är så kort o vi är ju här för att må gott!...
                                                  .... ja eller vad säger du?!
                                                 na na na na.... na na osv......

                     Jag tror jag får sjunga för er i live nästa gång! . Vad tror ni om det?!
                                  I Sverige eller utomlands?!.... Ja så får det bli en dag !

                       Kände att i dessa dagar då vi ska tänka på valentine o Alla Hjärtans Dag!
                              Ville jag dela med mig till er dessa ord  från MITT HJÄRTA!
                                                               Som jag sa,
                                      Så får jag sjunga för er hela låten nästa gång.!
                                      Steg för steg i min utveckling. Man vet aldrig.!

                                                    ALLT ÄR MÖJLIGT!
                                         En affirmation jag läste härom dagen ..


                                                       KRAM PÅ ER ALLA!!!


                                                      Fotofraf Micaela Waldetoft
                                                   Blogg artbymicaela.blogspot.se/