fredag 20 februari 2015

Tankar


Ja då  är helgen kommen!
Vad ska man hitta på?

Möta KÄRLEKEN?!
Ja MEN det finns ju överallt.!
 Kärleken är ju NATUR O DJUR GOD MAT SOVA O MÄNNISKOR MÖTEN ,JA ALLT!
Ja dåså!!!..

   
                 Många tankar !!Vilka SKOR ska jag ta?


                                                 Ska jag ha BLOMMOR med mig?
                   Mamma säger att jag är en SOLROS!........Åh har mamma sagt det så... fniss!

                                       Ska man vara TUFF O KAXIG?.....Eller BLYG!
                           


                                    Eller ska man stå o hålla andras HANDVÄSKOR!
                                       som man gjorde förr i tiden vid dansbanorna?!


                                                 Jag tror man ska bara va o göra allt .
                                            Allt är som det ska o blir som det ska.
                                                             Det blir så bra så.!

                                          Tänk! Vad mycket TANKAR det FINNS!!!?

                                   Ha en FIIIIIIIIIIIIIN KÄRLEKSFULL HELG ALLA NI!