måndag 8 februari 2016

Alla Hjärtans Dag Dikter



                                                       Hela min kropp längtar efter dej!
                                                                 Jag längtar efter dej!
              Sänd röksignaler eller en signal ett tecken så jag vet att det är du!
                                                                Lämna en fjäder el så.
              Låt mig inte vänta längre nu! .Min tid är så kort här på denna jord 
                                    Låt oss släppa o njuta av varann  den tid som finns kvar.
                                           Låt oss slå ut våra vingar o flyga iväg o få lite ro du o jag.
                                     Kom till mig! kom till mig nu! Jag står  här min vän!
                              Väntat efter dej du solman! kom till mig! kom till mig älskade du!
                                                              
                                   Vill du komma till mig  o skina mot mig du vackra solman.?
                                                  Själv strålar jag allt jag kan mot dig.
                                                                   Kom !
                                                 
                                         


fotograf mickaela waldetoft


#love # solen #uddevallacity #strand #konståsaua #fjäder