måndag 15 februari 2016

Dikt av Åsa S Febr 2016
















Jag  klättrar upp o ger dig min kärlek denna morgon!
Ett LJUS tänder i mitt hjärta när jag håller om dej.
 Likaså SOLENS STRÅLAR vill också vara med oss två.

Dina GRENAR O LÖV Håller mig  i balans så jag ej faller ner. o dör framför dej.

 Du är så ROTAD o Du säger till mig .
- Håll bara OM MIG!  o NJUT att vara här med mig.!

 Så kan du klättra ,leka ,njuta sitta på en gren o bara vara du !
Så ska jag ge dig ett lugnt tryckt stöd o glädje att visa dej att du  är stark i dej själv.

Våga lita på din STYRKA o det gör du både för dig själv o andra likaså. 
Vi är många här som vi skulle kunna ha varenda själ  av er klättrande hos oss. 
 o få er lugna  från er stress som ni lever i denna värld .

Ni får ÄVEN ta hand om OSS TRÄD i hela VÄRLDENS SKOG! . 
TÄNK på det MED !Så blir vi också lugna o trygga liksom ni.
 Massa  LÖV YOU!!


fotograf mickaela waldetoft

#kärleksdikt #konst #åsaskonstomusik #art #natur #löv #kreativitet.