lördag 6 februari 2016

Bonusbild



                                                              Igår var jag ute o dansade
                                           MÖR I HELA KROPPEN AV ALL BUGG!! fniss.
                                                                  SÅÅÅÅÅ ROLIGT!!
                                       Det var inget av dessa skor som jag buggade i. men ändå.!
                                             Jag NJÖT SÅ o jag blir så LYCKLIG o ler  så .
                  Hade jag inte haft ÖRON hade nog mitt huvud ramlat av för länge sedan fniss!
                  Jag säger bara DANS!!! DANSA !! OM NI EJ KAN SÅ LÄR ER DANSA .!
                                                Man får med sig så mkt i detta att dansa 
                .MOTION NÄRHET GLÄDJE O mm ..... PARTNER !? Bröllop!!!!Ja vem vet !? 
                                       Men ROLIGT ÄR DET IALLAFALL ATT DANSA!!!!!