söndag 10 januari 2016

Diktbok av Åsa Svensson


  

                            DIKTBOK 

                                                                ÅSAs  Kärleksfulla Dikter!(ev det namnet. ej klart )
                                                                                          av
                                                                                  Åsa Svensson


                                                                                    Bilder som
                                                             Min kära fotograf Mickaela Waldetoft  fotat.

 En DRÖM är för mig att göra en DIKTBOK med fina bilder o  mina kärleks dikter för att sen att få  kunna ge ut den.
 Det har funnits hos mig länge och FOLK har FRÅGAT EFTER DEN med.

 Även att jag är ORDBLIND, så VÅGADE   jag efter mkt lång betänketid o  MOD  att starta denna blogg o våga skriva.

 Det blev faktiskt viktigare än jag vågat tro inför mig själv.

Det finns ett litet prb . EKONOMISKT!
 att kunna genomföra detta för mig.
.
Finns det någon el några av er därute som  kan ge tips på olika vägar ,kanaler till  att hitta  sponsorer för detta? 
.Så jag kan få genomföra denna  STORA DRÖM!
Summan ligger ca 5-10.000 kr beroende på antal ex storlek  
och arbete att ta fram detta.



                                                            små små bäckar små .
Oj! vilken stor inre seger det skulle bli för mig, om detta kunde uppfyllas.
 MIN DRÖM att få ge ut MINA KÄRLEKSDIKTER!
                                                        
                                                          Bara detta att  VÅGA BE!
                                        om hjälp !,sitter el satt långt inne ska ni veta.
 Skriv till min mail ert namn på asa.a.svensson@gmail.com så får vi ta mer inf där.
                                                                Tack på förhand!













fotograf Mickaela Waldetoft
Blogg artbymickaela.blogspot.se


#diktbok #bok  #åsaskonstomusik. #uddevalla #uddevallacity #kärleksdikter #kärlek #dröm #skriva
#utvecklas #känslor #stort