tisdag 12 januari 2016

Facebook


Oj!Tänk att jag har tagit ett LITET NYTT STEG 
I DATA VÄRLDEN!!!
 Svensson har  startat ett företags FACEBOOK!
www.facebook.com/ Åsas Konst & Musik.

Den är ju inte komplett än 

  Men ett steg i taget .
 Min dator låg i 1 månad på bordet utan jag lyfte på locket så!!!!! fniss 
Så INGET STRESS här inte.!! 

 Trodde aldrig detta skulle ske !. Det kan ta lite tid som sagt va !
MEN ETT STEG I TAGET!
 men ÄNDÅ!! 
Vilket UTVECKLING DETTA ÄR! för mig.! fniss!
YES!!!!





 FACE  +  BOOK

 FACEBOOK!
Som nu kan  nå ut till     HELA VÄRLDEN !!!
Om jag förstår detta rätt!

 Jag BJUDER på DETTA!! Man KAN inte
KUNNA o vara BRA på ALLT.



 Men att VÅGA försöka  smått som stort! de!!! e bra o modigt .
 Våga visa sig SVAG är STARKT!!!
                                                                      YES!!!

#face #världen #kreativ #konstnärinnanåsasvensson #tavlor #facebook #havet #art #kärlek #förmedla