lördag 16 januari 2016

Minnen!




Jag var på KONSERT i Göteborg  i helgen  med Johan Stengård . 
Magnus Rosen En operasångerskan     
Carolin Sandgren Operasångerska
George Karzan Flygel
Magnus Ludwigsson Piano


De skulle spelade sin egen musik stilar o sen LEKA  LITE IHOP.

 Visst !In Kom Johan  o spelade på sin härliga saxofon . 
 Jag satt nämligen på 1:a raden. Perfekt läge!
 2 m ifrån artisterna.
 Sen  kom Magnus!
. Efter honom kom då Opera sångerskan . o hon började  ta ton 

. Då plötsligt !flög mina ÖGONLINSER  RÄTT UT o ner på golvet..Ha Ha!!
Kvinnan som satt bredvid mig tittade till, liksom  som Va !?
 Vad är det som händer ?
. Jag ner på golvet  o plockar upp dom 
.Sångerska tittade mer på mig än publiken ha ha !

Ja snacka om KRAFT ha ha! allt är ENERGIER!. 
Ja det var en  rolig liten berättelse från det VERKLIGA LIVET ha ha !
De är oftast dom som är allra bäst bäst eller hur?. ha ha!    
Man måste ha lite humor i detta.


                                                      THANK YOU FOR THE MUSIK !
                                                   UNDERBAR & MAGISK KONSERT .
                                                         Ett KONSTVERK verkligen!



#musik  #Tyska kyrkan  #konstnärinnanåsasvensson  #njöt  #magnusrosen  #carolinsandgren  #opera
#facebook  #johanstengård