torsdag 21 januari 2016

TACK!

Tack GOA ni! som TITTAR  ock FÖLJER min RESA !
genom  MIN BLOGG O PÅ MIN FACEBOOK!
Åsas Konst & Musik!

Det är o har varit en STOR MEDICIN för mig 
genom min tuffa sjd tid .
 Men genom den 
Har  den gett mig alla dessa gåvor o förstärkts o gjort att jag har blivit den jag är. 
MKT GRÅT, SKRATT, FÖRTVIVLAN,VELAT GE UPP, ÅNGEST ,BUS ,. JA.....ALLA MÖTEN JAG FÅTT O FÅR.
Rik på känslor har jag blivit. En gåva i sig tror jag.
Som också vill komma FRAM I EN DIKTBOK nu så småningom!!

(fotot tågs vid vernissage på Hallmans bokhandel Dec 2014)

Nu ska jag vila  min kropp som jag kört på lite mkt förra året. 
Det  blev ett litet pris att betala nu,  fast det är roligt. 
Man vill inte erkänna att man ligger på GRÄNSEN hela tiden.!!

Ska prova YOGA!
Detta med TANKENS KRAFT är ju bra!!
 Ja det är träning att lägga om disketten i hjärnan . 
 Men skam den som ger sig ! Rom byggdes ju inte på en dag eller hur?. 

 NI Kära LÄSARE! har GETT MIG SÅÅÅÅÅ mkt VÄRME!
 GENOM ATT TITTA in på MINA SIDOR .
Hoppas kunna även INSPERERA er till att skapa . Vad som helst .!!

Sjunga tex !
Är ju ett sätt som är LÄKANDE!
  Med TONER som BÅDE LÄKER O LEKER.
MUSIKMEDICIN.!
ÄR ETT KÄRLEKSMEDICIN  SOM ........
JA ....ALLT  SKAPANDE SOM ÄR ROLIGT 
 ÄR HELANDE TROR JAG 
 Stort TACK!!!TACK IGEN!


fotograf Mickaela Waldetoft
Blogg artbymickaela.blogspot.se


#tacksamhet #kärlek #facebook # hallmansbokhandel #lycka #evjaåsa #vinnare