torsdag 9 oktober 2014

Bonusbild m Dikt av Åsa Svensson nr 30


                                            Jag lägger min hand på  din bark.
                                                     Du är sliten o spricker!
                                    Men står kvar tålmodigt som ofta ett träd gör.

                           Jag känner din glädje ,att någon ser dej  precis som du är.
                                  Min hand o din bark pratar en stund med varann.
                                  Eller bara känner en värme som ger så mkt mer.

                                                                Tänk !
                                              Vad lite det behövs igentligen!
                                      Att ge en  liten hand då o då om man kan.

                                       Nu går jag vidare o kanske vi ses igen.
                         Om ej !så tack för din värme o allt du gav mej denna stund.




                                             Fotograf Micaela Waldetoft
                                           Blogg artbymicaela.blogspot.se/

                                                     Ringen gjord av
                                  Liselotte KlingenerSilversmycken &Design