tisdag 14 oktober 2014

Bonusbild



                                                                   
                       
                                              Jag vill visst vara med på bild Micaela!

                           Ibland har jag så bråttom att säga ditt namn att det blir IKEA!
                                                               HA!HA! HA!




                                           VA!!!!     Kom jag med iallafall nu???!!!
                                                     Det va jag ej beredd på.!


                                                      Du är då för tokig!!!!



                                            Min bus tokiga underbara fotograf!
                                                   Fotograf Micaela Waldetoft
                                                 Blogg artbymicaela.blogspot.se/