torsdag 30 oktober 2014

Kungligt Tack



Bröllopsgåva till de Kungliga Prinsessorna m Prinsar i Stockholm.





Jag rodnar!
Man ska inte Skryta har man fått hört.
Nä !jag ville bara tala om.

Att bla dessa och några till vykort som jag målat.
 Gav jag till Prinsessornas och deras Prinsar
som Brudgåva .
Fick både tack och Brudkort .
 Jätteglad för detta.!



                    Så här såg jag ut när jag titta på bröllopet till Madelenes och Chris bröllop.
                                                                   Tiihii!!!

  Stod vid Cafe Operan. Då Aftonbladets buss backade in och bjöd folket på Prinsesstårta
                                      Dom blev så överraskad att någon bar en hatt!!!!.
                              Va!!! Gör man inte det ? Speciellt på kungligt Bröllop.. hm....

                                                  Min HANDMÅLADE sådan!!!
                              Dom fotade mig o frågade vart jag kom ifrån och  jag berättade                                                            samtidigt att de fått mina vykort som brudgåva.

  Så det kom i tidningen, samt ett Tyskt television filmade ang att  HATTEN var så vacker.
                                                 Va! Här är Bondtösa från EVJA!
                     Som skulle göra något helt annat när hon var i Stockholm bla gå på en kurs.
                                            Lite lustigt! för jag klarar inte folksamlingar !
                     . Hamnade av något sätt framme vid staket  2-3 meter ifrån dom Ha Ha!

                                                        Ja det va en upplevelse.!
                   Så det får allt bli en resa upp till vår lille prins när han ska gifta sig nästa år!
                                            Då får HATTEN följa med naturligtvis .
                                                                    TÄNK!
                      Vad en HATT kan ta en med på äventyr och nå ut i världen på en kort stund.
                                                  En så kallad  KONSTVANDRING!  Tiihiii!!!

                                     Har även kontakt med några som stod vid staketet.
                                                      Möten som skulle ske. fniss!
                               Ja detta var och är en sann historia från det verkliga livet .
               Ett härligt minne då Prinsessan får sin Prins och dom levde lyckliga i hela sitt liv.