onsdag 22 oktober 2014

Tankar


                                                         GLAAAAAAAD!!!








                                                                 Åååååhhhh!!!!

                               Vad BUSGLAD jag är att så MÅNGA vill se min blogg!!!!
                                      Med lite blandning av all min kreativitets gåvor .

                           Det ska bara vara lite musik snutt också till på mina visor o sånger.
                                       Men det får komma lite längre fram hoppas jag.
                          Jag är ej så tekniskt o behöver folk som kan sånt, men ett steg i taget.
                                        Får säga som man säger på Bohuslänska dialekt.
                                                          " De bliiir näär de bliiir"

                HUND(an ) vad GLAD jag ÄR !Att ni finns från HELA VÄRLDEN som ser detta.
                                                                 TACK alla NI!
                                             Ha en KÄRLEKSFULL DAG  ALLA ni!!!





                                                         Fotograf Micaela Waldetoft
                                                       Blogg artbymicaela.blogspot.se/

                                    Smycken av Liselotte Klingener Silversmycken& Design